Pissväder

Hatar att det är svinkallt ute och att det blåser som det gör. Blir på sjukt dåligt humör....... åh.......


Idag har jag monterat isär hela min sony ericsson w595 för att se om den gick att laga.. Kan vara det pillrigaste jag gjort och det mest onödiga, dvs, hittade inte felet.
Funderar om jag ska pröva köpa en ny display, men fan vad ovärt om den fortfarande inte funkar. Tål att funderas på:)

När jag orkar ska jag fara ut till hästarna. Kommer förmodligen frysa ihjäl ute i bersan, hehe. Ikväll kommer mormor å bjuder på pizzakväll. Synd bara att jag inte tycker om pizza, men det blir nog trevligt ändå. Var länge sen jag träffade momme å moffe :D


HAHAHAH orkar inte med den där bilden, HAHAHAHAHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0