Soldiers of Jah Army

Såg hockey hela natten utan att somna, men just då de var dax för sverigematchen blev det JÄVLIGT tungt.. Lyckades se några mål iaf, men vad gör det. Now it's over! Förlorade med 3-4
For på matten och skrev ett matteprov som gick skit! Men jag ska göra det till veckan istället. Var inte så svårt när jag tänker efter, men jag orkade inte tänka med mina trötta hjärna just då.

Sen skulle vi ha svenska och historia men då hade tydligen Lisa tagit dom lektionerna och skulle ha företagsekonomi så så då gick jag hem så jag slapp träffa henne idag.

Har släckt allt på mitt rum och tänt lite ljus. Ska läsa lite av boken 14 år till salu sen förmodligen ta en liten powernap ;)

hejdå!


Jag vill inte se det mer
jag vill inte minnas
men även om jag blundar
så finns det alltid där

jag försöker skrika
men det kommer inga ord
det är bara rösterna i mitt huvud
som aldrig tystnar

och jag knyter mina händer
kniper ihop ögonen
höjer volymen på radion

men det försvinner aldrig
aldrig försvinner det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0