alla bara spårar ur

Oh shit. Haft den mest spårade nyårs någonsin. Roligast kan jag lova att efterfesten var. Kom mig hem därikring 06.30-7.00.. AJA, är ju bara nyårs en gång per år så ;)
Dessutom har jag glömt mina nyårslöften, men jag får väl hitta på nya i guess.

Idag har jag varit på Dallas å käkat kebabtallrik, sen gick jag å hanna hem till Sofia. Då skulle sofia å jesper handla käk så vi följde med till maxi. Sen minns jag inte vad vi gjorde riktigt. Oj justja, vi var å köpte chips också :]

Sen så kom jag på en till grej idag som jag faktiskt glömt. Ska på möte snart igen angående skolan. vaafan ska jag göra. ångest ångest ångest...


"lev ditt eget liv och gör vad du vill,
Skit i alla andra som bara säger till att det är fel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0