Är det för sent nu? Borde man ha vänt om ? Gamla bästa vänner går förbi som om man aldrig hade känt dom

Tjaoo!
Drog på skolan ett tag idag som var ovanligt tröttsam plus att jag varit onödigt dryg och otrevlig mot många, FÖRLÅT, har haft världens sämsta dag även om det inte är någon ursäkt till att beté sig sådär..
Sen gick jag på bibblan å lämnade igen lite böcker åså, sen gick jag och Sofia och fikade på Ainas.

Sen jag kom hem har jag också hunnit laga min dator å fixa mina högtalare så nu dunkas det så väggarna hoppar inne på mitt rum. SKÖNT. Ska skriva klart lite uppsatser och plugga ikväll hade jag tänkt, så jag kan skita i skolan mer än vanligt resten av veckan utan att känna mig allt för långt efter ;) haha eller nåt.....På fredag ska jag göra åtminstone 1 omprov i FEK B, kanske 2 om jag känner att jag fixar det. Har också ett matte B prov som ska göras. Men det får bli en annan dag då jag hunnit kolla vad provet handlar om.

Nu jag känner mig laddad till att göra ett sista försök att komma ikapp i skolan. 7e gången gillt eller nått (?). Pallar jag inte nu så kan jag då ge mig å känna att jag iaf försökte (Y)


ÅH varför var han tvungen att åka????????? Förbannat. Hoppas Pontus åker ut snart så man kan börja se Paradise igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0