downsyndrom

jahapp
Jag har absolut INGA rutiner i mitt liv. Har ingen tid då jag börjar tycka att det dax att sova. Heller ingen tid då jag ska kliva upp eller då jag ska äta. Känner fan inte igen mig själv längre. Hjärnan hänger inte med i svängarna. Kan inte koncentrera mig på något eller göra något på riktigt.
"Like an athlete, a long distance runner".
Springer bara ifrån allt.

Ska väl försöka ligga å blunda ett tag så ögona får vila en liten stund innan skolan börjar, även om skallen går på högvarv, hehe.
Måste försöka vara i skolan hela veckan på alla lektioner, annars får jag inget studiebidrag... Förra veckan var jag redan uppe i 18 % frånvaro å jag har ingen större lust att leva på 0 kr nästa månad.



I'm sorry I'm so stupid.



Kommentarer
Postat av: :)

Yo are no stupid=(

Stop saying that.

I think you are great sunshine "!!!

2010-01-26 @ 20:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0