"du är inte trasig, behöver inte fixas"

Hejsan

Har varit på skolan ett tag idag. Skönt att slippa väggarna här hemma ett tag. Tror det är precis som Sofia säger att man fäster känslor i väggarna. I mitt rum skriker det fan just nu.
idag är inte en bra dag.

justfan, ska ner på clas ohlsson och köpa ett lås till mitt rum, så jag kan få vara ifred någonstans. Dom lämnar mig inte ens ifred på skolan. Igår kom mamma å skrek på mig. Hon sa också att det inte var sista gången. Känns ju jättetryggt att vara på skolan när det kan komma en galen morsa inspringade å skrika vettet ur sig när som helst.

åh vad jag vill flytta och börja om gymnasiet någon annan stans.







Saknar den tiden. Mycke vi brydde oss om nått ? NOPE
Tänk att så små saker man gjorde då, hade så stora konsekvenser idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0