Godmorgon Sverige, de är dax att vakna.

YEEEEES!

Har gjort bort ett matte B prov idag!!!!!!! YESYES, känns som en stor lättnad med tanke på att jag inte hunnit räkna kapitlet än. Imorgon ska jag göra två prov i Företagsekonomi å det kommer bli fett när dom är klara! Sen så ska jag skicka in lite gamla sena uppgifter nu som jag haft sparade på min gamla dator, å då äre snart klart=D
Ni förstår inte hur skönt det känns. (snart) Ikapp med allt i skolan. Iaf en bra bit på vägen ;)

SKa snöra i mig en matbit nu, sen dra upp mot hockeyn:) saik-brynäs !


"Tänk om jag var rik och kunde få det jag vill ha. Tänk att slippa leva på sitt keffa jävla barnbidrag!"

Fy fan vad jag vill ha ett jobbelijobb!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0