Here comes a delivery.. Straight from the heart of my misery, so, comes a delivery.. Straight from the heart to you.

Hejsan!
Idag mådde magen dåligt igen så jag tog mig inte till skolan. Hoppas redovisningen gick bra ändå groupmembers! ;)
Åt lite korv å mackisar nyss å nu tänkte jag se några dokumentärer jag laddat hem *vuxen-poäng* HAHA.

guförbannat vad jag avundsjuk jag är på Sofia som just i denna sekund springer runt på stockholms gator och shoppar.. Kom hem å se ariel och trolltider med mig :( hih


Första lugna fredagen på MÅNGA veckor. Ska ladda upp med godis, chips å cola å bara götta mig hela kvällen i soffan. Kanske bada lite också, MMMMMMMMMMMMMMMMM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0