I'm stuck forever, I'm stuck forever, but i don't mind

Nu känns magen bra igen!! Fan va skönt.
Lovisa kom å hämtade mig efter middagen sen for vi å släppte av Petter och hämtade Sofia. Efter det vart det en snabbtur till kvantum å sen till Simon. När vi kommer till Simon så märker vi att kanalen inte funkar så vi packar in oss i bilen igen å drar till Lovisa å ser andra och tredje perioden där. Hur matchen slutade behöver vi ju inte prata om...=PTaggar lördag istället! Vi kommer kissa på luleå, jävlart säkert:)

Imorgon har jag bara en redovisning sen äre heeeelg! Gud va skönt. Sen börjar vårat nya schema också. Tyvärr var det fan inte mycket bättre än vårat förra, men det kan inte hjälpas.. Tror inte vi skulle ha det så jävla länge ändå så

Ska skriva någonting på våran uppsats nu eftersom jag inte var på skolan idag. Hoppas det går fort... sen sova hoppas jag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0