Im your biggest fan, I'll follow you until you love me

hallådär. Jag å pappa har just monterat upp en hylla och spegel att ha ungefär som ett sminkbord eller nått. Snodde idén av kempis;) Vart faktiskt riktigt bra.
Nu ska jag gömma undan vårat wii å kräva tillbaka min del av pengarna som det är värt ;) ska köpa ett playstation eller xbox istället men syrran vägrar gå med på det av någon jävla anledning.. Tror dock inte att min utpressning kommer gå så bra, men det är ju värt ett försök haha.

Sofia svarar inte då jag ringer så nu tar jag vovven med mig och far till henne. Hejdå=D




btw, snart hål i tungan igen!!! aldrig varit mer nervös av någon konstig anledning.. nålar är inte min grej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0