ingen vet det innersta, inte ens de närmsta

hello there!

Sofia ringde och väckte mig imorse. Har inget minne av att jag varit otrevlig, men det hade jag visst. SORRY! Tog mig iaf till stan tillslut och bjöd den nyblivna artonåringen Lovisa på subway. Sen mötte jag Gäddan och Sofia. Vi skulle in på Artic Gem för att hitta nå skit att busa med. Men icket. Fanns inget roligt alls. Vart lite sugen på Tarrotkort, men de skulle bli så jävla dyrt, så det sket sig tot.
Istället köpte jag en rouge, puder, en pensel, mysekofta och en stock. Så fort gick det att bli av med studiebidraget:)

Om en kvart bär det av mot småpollarna. Ska ut i kylan å rasta Sharone. Jävlar så kallt.. Inte kul att ha två hästar på vintern.. Riktigt pain ibland.



Fin bild av soffel;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0