jag får liksom ingen ordning på mitt liv

hejsan!

Efter att jag tryckt en burgare kom sofia å jesper å hämtade mig. Åsså for vi hem till henne ett tag för att lite senare ge oss ut på en VÄLDIGT kort promenad.. HAHA. Inte visste vi att det var så jävla kallt ute. Vi tog iaf en kaffepaus på Ainas sen gick vi hem igen.

Nu har jag tänkt dra på mig morgonrocken och sätta mig vid laptopen å börja skriva på min uppsats om hälsa. Första roliga uppgiften vi fått på idrotten, haha. Tror jag ska skriva om hur snus påverkar kroppen osv. Kan ju vara rätt ok att lära sig lite om;) Älskar att skriva uppsatser, skitkul! Lite knasig är jag. Har börjat bli en vana att lämna in tomma prov och skriva mvg på uppsatser. Nog förstår jag att det är svårt för lärarna att sätta betyg =P

Sen så längtar jag till fredag. Ska följa Sofia på hennes bild-lektion!! Å den är typ 2 timmar lång eller något. Har saknat ritandet. Fan att jag valde Thoren, för det har bara varit problem sen första början. Tur att man iaf trivs så bra med alla i klassen. Ska gå till Göran imorgon och kolla om jag kan ansöka om förlängd gymnasietid. Alltså att jag kan hoppa några b-kurser nu å läsa dom året efter studenten. Då kanske jag kan klara det här i slutändan ändå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0