jag gav upp för längesen

hejsan!

Idag har jag sett (film alltså) :
1.Twilight
2.Paradise Hotel (ett avsnitt)
3.A sisters secret
4.Armored
5.My sisters keeper
6.The circuit

Nu ska jag se:
1. 500 days of summer
2. Paintball


Sen borde jag förhoppningsvis vara så pass less på film att jag somnar.. HAHA fy så tragisk dag.
Har också hunnit somna 15 minuter ungefär å drömt en skitläskig mardröm 2 GÅNGER PÅ RAK.
Drömde att jag fastnade i en gruva. Det skummaste var att jag var fullt medveten om vad som hände å det kändes precis som att jag var vaken. Vaknade bägge gångerna av att jag bankade i min vägg(?) creepy.

Moa har just köpt en bok om drömmar så jag skrev såklart till henne om min dröm om fick detta svar:

Moa:
Att drömma om en gruva indikerar att man för upp det omedvetnas resurser i dagsljuset

Själv är jag för dum för att förstå exakt vad det innbar så då förklarade hon vidare:
Du tar typ upp omedvetna känslor eller vad det då kan vara, och det följer efter dig på dagarna..

HJÄLP. Tror jag håller på att bli mentalt sjuk eller något. HAha snart sitter jag där i tvångströja å vaggar. hahahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0