Låt ingen trycka ner dig, du är bra som du är. Även om saker går snett så är du lika mycket värd

haha alltså jag har ju aldrig varit som alla andra, men nu barkar det. Jag är på skolan 8.20 när jag inte ens har lektion? Har inte en aning om när min första lektion börjar heller.. Jag är typ aldrig på skolan när jag har lektion men ofta när jag inte ens har börjat ? Har hänt ett ex antal gånger på senaste. SKulle vara ett tips av mig själv, till mig själv att lägga energin på lektionerna istället.. =P
Justja, på tal om ingenting, jag har färgat håret svart



Skriv 8 saker du ser fram emot:

  • GREKLAND
  • LUNCH (är hungrig)
  • SOMMARLOV
  • fylla arton
  • studiebidraget (om jag får det?)
  • helg

  • nån kommer och håller mig sällskap på skolan..
  • solen går upp så jag blir på lite bra humör..


Skriv 8 sanningar om dig själv:
  • jag låter ingen klampa ner på mig
  • jag är nästan alltid pank(hehe)
  • jag är mästare på att vända på dygnet
  • det bästa jag vet är att rita och måla
  • älskar bra svensk kvinnlig hiphop, typ heli, amc, emilia osv:)
  • jag har bott i fosterfamilj men flyttat hem
  • jag kommer förmodligen sabba skolan å aldrig skaffa mig ett liv (känns det som nu)
  • i hemlighet har jag alltid velat bli brandman eller polis

Skriv 8 saker du brukar säga:
  • alltså seriöst..
  • fan
  • men skämt
  • vad gör hon/han...
  • true story

sen kommer jag typ inte på nått mer jag säger.. inte nu iaf:)

  • Skriv 8 saker du har på dig nu
  • kängor
  • klocka
  • mjukisar
  • dunjacka
  • hörlurar
  • halsband
  • sockar
  • bh





Vart är vi påväg nu? Snälla, vi behöver ett svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0