Tack och adjö. Tack för din tid, vi kanske ses i nästa liv

Värdelösa söndag/måndag natt. Jag å Hanna såg vapenbröder på tv å käkade negerbollar. Men allt roligt har sitt slut, så nu sitter jag här å lyssnar på Lars Winnerbäck (som jag egentligen inte ens tycker om?) och funderar om det finns något vettigt att hitta på när man ändå inte tänkt sova inom de närmsta 3 timmarna.
Kan inte komma fram till något vettigare än att en gång för alla kriga sig igenom alla Johan Falk filmerna. Tur att Frank är riktigt ögongodis annars skulle det kunna bli lite tungt.

Btw, måste fara å kirra nya glasögon. Råkade sätta mig på mina för ett halvår sen och sedan dess blev dom aldrig sig lik.. Dessutom har min syn fått spatt å valt att bli sämre så det är bara för mammsen att punga ut med stålarna om hon vill att jag ska fortsätta läsa böcker, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0