There's a story at the bottom of this bottle, and I'm the pen

jag har sjukt ont i min nya tatuering. blir den infekterad dör jag ju fan. Den sitter på handleden just vid dom där stora blodådrerna. shit pommes
Ska leta reda på camen imorgon, så då kan jag snöra in en bild på den. haha, 100% impuls tatuering kan jag lova att det var.. Fick jag göra det ogjort skulle jag tatuerat in något annat, men aja, spela roll!=)

när vi åker till Grekland ska jag tatuera över något annat. en g-klav eller ett fyrklöver. Vi får väl se=) kanske har jag börjat gilla den som den är om ett par månader, HAHA, åh jag är så virrig. behöver sova. Imorgon ska jag ju ta om mitt hål i tungan, så det är bäst jag sover så jag inte svimmar då det är daX=P
Rätt hyffsat nervig för nålar. Konstigt att det går så  bra att tatuera mig med tanke på nålskräcken. Men det ska jag väl va glad för :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa en bild på den nya tatueringen=)

2010-01-16 @ 15:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0