Utan på så tror ni att jag är så glad, men egentligen kämpar jag för att klara av en enkel dag

hejsan!
Ligger fortfarande i sänge å väntar på att hockeyn ska börja hihi. Luleå möter vi ikväll. Kommer nog bli en jämn match kan jag tänka mig. Återstår att se ;)
Efter hockeyn måste jag åka ut till hästarna, sen skulle jag hanna å sofia ha myskvälltror jag om jag inte minns fel .


Fan, nu skiter jag i allt
Varför ska jag stanna kvar
Det enda jag får är massa värdelösa svar
Ni säger; "ja, det kommer ordna sig, du kommer att må bra"
Jag vet ni bara ljuger för att få mig stanna kvar
Jag fattar inte varför, fan, ni älskar inte mig
Ni beter er som en låga som har brunnit utan eld
Jag har försökt så många gånger
Jag har väntat på tiden
Men orkar inte längre, ser ni inte att jag lider?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0