When you can stop, you don't want to. When you want to stop, you cant

tja!

Efter skolan drog jag moa å sofia på gymmet å lät mucklerna jobba lite. Fett med träningsvärk kan jag lova.. Men det är rätt skönt att låta fläsket röra på sig lite ibland:). Sen for jag å sofia till henne och softa.
Nu känner jag att det är dax att se en film och sova när jag äntligen lyckats vända tillbaka dygnet.

Om nån vecka ska jag fixa den andra datorn som vägrar sammarbeta och det är där jag har alla bilder så det får bli lite meningslöst läsande ett tag, hehe. Hatar datorer, dom funkar då fan aldrig som dom ska. Iaf inte för mig..

GODNATT




My scars remind me, that the past is real

Kommentarer
Postat av: jessgalen

vi har kanske samma smak din skitunge ;)

2010-01-28 @ 00:07:24
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0