yumyum

Godmorgon eller godnatt börjar bli en vana för mig att börja mina inlägg. Jag är fruktansvärt dålig på att fixa till dygnsrytmen när allt är upp å ner, å ner å upp i min lilla hjärna..
Under nattens gång har jag hunnit börja skriva på min uppsats om hur snus påverkar våran hälsa. Synd bara att det finns så jävla mycket gammal skit på spindelnätet som borde raderats sen länge!! Skitirriterande när man läst någon undersökning som man tycker låter vettig, och ser sedan att den är gjord år 2000. Förmodligen är ingeting utav det som stod där aktuellt längre.

Nu känns det grisigt surt å jobbigt att ens tänka ordet "sova", för jag måste till skolan imorgon. Sen ska jag på friskvårdskompaniet och träna på kvällen. Börjar vara nått år sen jag satte på mig gympadojjorna känns det som. Nu när jag tänker efter så måste jag nog inte på skolan imorgon. Kommer aldrig palla en fet skoldag + följa hanna å pierca tungan + träna utan sömn.. It would kill me

Men imorgon ska jag ladda om med nya krafter och träna tills orken tatt slut så jag kan få komma hem, krypa ner i sängen och sovaaaaaa (utan mardrömmar, punkt slut).

En stor stark tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0