06.04

Senaste

Låt du hörde: Downtown - ?

Film du såg: Girl, Interrupted

Mat du åt: köttfärssås

Kram: Sofia

Puss:

Känslan: glad

Resa: Stockholm (om det räknas:])

Glädje: jaa, största senaste glädjen var igår. Då var jag lycklig påriktigt

Dröm: Drömde en fett skum dröm för några nätter om vatten, hahahha..

Person du träffade: Sofia

Personen du pratade i telefon med: Mamma

Personen du fick sms av: Hanna

Gången du åt 7-eleven korv: HAHAHAHA igår, och det var min första dessutom!

Gången du var utomhus: När vi gick hem från stan för ett par timmar sen

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Vet inte

Saken du köpte: Snus

Allmänt

Ska bli skoj: Imorgon hoppas jag!

Ska inte bli skoj att: känna baksmällan dagen efter

Sparar till: Turkiet

Pålägg som gäller: Kalkon

Önskar att jag var bättre på: vafan, allt

Dagens dryck: vatten

Vad saknar du: Thorén

Tre band/artister: Damian Marley, NAS, Gym Class Heroes

Vad har du gjort idag: Sovit, åkt bil, stadsfesten

Brukar du svära mycket: Må hända

Hur tidigt stiger du upp: varierar

På helgerna: varierar

Vad ska du göra ikväll: Imorgon kväll ere party!


Hur många timmar sover du per natt: varierar

Vem är snyggast i världen: Om jag var tvungen att byta utseende med någon skulle det lätt bli Angelina Jolie! Annars ser Travis Mccoy rätt bra ut ;)

Vad är det för veckodag: Jaa, nu är det väl fredag?

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Minns inte..

Favoritplagg i garderoben just nu: shorts/linne grejen. U know?

Längd: 160 kanske

Vikt: vet inte riktigt

Byter gärna garderob med: vet inte riktigt

Byxa eller kjol: byxa

Senast utlästa bok: Människohamn

Mitt rum kan beskrivas som: vet inte, men jag gillar de:)

Mig själv med tre ord: Envis, glömsk, fucked-up-humor

Jag tränar: INTE OFTA..

Jag ville bli när jag var liten: Brandman eller polis. Vill fortfarande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0