I could tell you a fairytale, so convincing

Godmorgon!
Vart ingen sömn inatt. Kände inte för att sova. Har sovit alldelens för mycket i veckan så nog pallar jag en dag på stan med Evy och en kväll på trästocks.. at least I hope soo...
Har sett på nyhetsmorgon sen klockan 6.00 imorse och jag börjar vara nådigt less på att det bara är samma skit som rullar på flera gånger om. Idotiskt. The störnings-moment of the day.

11.53 går min buss mot Vasaplan där förmodligen Evy ska stå och vänta. Hon ska hitta lite kläder till helgen och jag ska söka efter pärlor och en krok till mitt örhänge (som jag pajjat, någon förvånad?). Ger snart inget att jag köper nya grejer för jag lyckas alltid riva sönder allt ändå..

Jo, idag åker jag hem till skeå iaf. Tänkte se Melissa Horn ikväll och sen imorgon har jag möte på soc. That might be interesting....

En bra sak med dagen är iaf att humöret är på topp! Barbent har jag tänkt vara idag också. TJINGHEJDÅ


jag har gjort en såndär pixbox nu, har tänkt lägga in alla bilder som tas i sommar där. Har dock inte haft internet på min laptop så jag har inte haft så mycket att lägga in än så länge men.. Cissen heter jag iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0