Minnena är allt vi har att leva på

Känns det bra att ljuga? Tänkte väl inte det.. Varför gör du det hela tiden ändå?


Ikväll for jag å Fjäddur på stadsfesten. Själv hatar jag stadsfesten, men inte Hanna så vi gled runt där ett tag. Åkte lite karuseller med Emma och sen gick vi och mötte Sofia. Sen skulle Fjeddson hem så jag å Sofia gick hem till mig och såg film. Girl, Interrupted såg vi. En av mina favvisar. Dock somna Soffan efter halva så jag fick grina lite åt filmen i min ensamhet.

Nu är det försent att sova och förtidigt att kliva upp tycker jag. Kommer förmodligen blir en rätt jobbig dag/kväll imorgon om jag inte får mig någon sömn dock. Runt 10-11 ska jag å Emma fara å käka lunch någonstans, sen ska jag väl hem och göra mig klar och vid 7 (tror jag det var?) så ska jag till Sofia på inflyttningsfest. Får väl se om jag drar på stadsfesten sen. Beror på vad jag känner för:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0