No one can hear you know

Kisse drog just in en levande fågelunge i köket som hon lekte med:O. Stackarn kunde inte flyga men den sprang mot mig, å då blev ju jag svinskraj så jag skrek väl lite och sprang in i Bacons rum. Då vaknade resten av huset å mamma fick sopa ut fågelbebisen. Skrållan hade dragit in en likadan tidigare också.. Hon måste ha hittat nått saftigt fågelbo nånstans:D

Asså så knäppt. Igår natt sov jag ju ingenting. Å Igår då vi kom hem från trästocks så somnade jag efter att jag sett en film å lite sånt åsså vaknade jag 01.00 och var pigg? Är fortfarande pigg. Kanske sov 4 timmar max. Knäppt är allt jag har att säga...

Å en sak till också... Kan någon uppfinna ett koppel till snusdosa och dylikt? Alltid borta...



I don't care if it hurts I'm tired of lies and all these games
I've reached a point in life no longer can I be this way
don't come crying to me I too have shed my share of tears
I'm moving on yes I'm grooving on well I'm finally free I've

got to be true to myself got to be true to myself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0