Planet 51

Ska nu se en animerad film som jag missat totalt=O Den är från 2009 och heter Planet 51. Förmodligen är den väl kass, annars skulle man väl hört om den, men jag ska ge den en chans:)
Imorgon hoppas jag på att mamma och pappa ska ge mig mina 400 kr dom är skyldiga mig så jag kan köpa en virknål, schampoo, penslar och någon målarfärg. Virknål och schampoo till håret och penslar och färg för jag sugen på att börja måla som tusan!! Helst nu på en gång, har värsta bildernna i hjärnan.... Men jag kommer förmodligen inte få mina pengar så målargrejera kan jag ju fetglömma

Melissa Horn var jättebra! Lite sorgsen stämning i publiken, men det beror väl på alla minnen som sitter i hennes låtar. Strong memories, strong feelings

aja, ska upp 11.00 imorgon så jag ska väl luta mig tillbaka, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0