Sätt dig ner och andas syster. Sätt dig ner och ta det lugnt

Hello!

Idag hände det en rätt skum grej. Jag gick in på toan och borstade tänderna, och medan jag står där inne å borstar så smäller det till inne på mitt rum så jag kikar in dit, och då ligger min runda spegel i 10000 bitar på golvet. Först tänkte jag att det var hunden eller katten som rivit ner den, men det var det inte. Å både häftet på väggen och spegeln satt på sina platser. Hur F A N kan den har trillat ner? Tror gud hatar mig eftersom allt glas-splitter landade i min ikea-kasse med nytvättade kläder.. oooh snap, holy mother of fuck! ...

Annars har det väl inte hänt så mycket intressant idag.. Har varit hos farmor&farfar och fikat och varit på rovön med lite folk. Kvällen avslutades med en halv burgare på max som jag fick av Nina :$
Vart himla glad idag också. Såg att det försvunnit ytterligare 1,5 kilo från kroppen min!! Har haft en FET chips-ätar-period nu ett tag, men har äntligen tagit tummen ur och ändrat mina matvanor litegrann. Känns bra och är mycket piggare dessutom:)

Imorgon ska jag å Bacon på stan och kolla in rean. Jag ska väl egentligen inte köpa så mycket förutom saltvatten-spray och ett par brillz som jag spanat ut. Men det ska bli kul. Sen 13.30 har jag möte på soc. JippIIIIII.. Efter det kanske vi ska åka ut till hästarna om inte Erika skulle ut till någons stuga. We'll see!

Ska upp kring 10-11 tiden imorgon så jag ska väl försöka somna snart så jag orkar leva imorgon också. CYA!

PIGG! Tidiga mornar är inte min grej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0