Vill bara vidare nu så långt benen mig bär

Igår var Sofia här hela dagen. Vi gick på stan och chillade, tog en fika åsådär:). Himla kuligt. Den lyckosten far då til turkiet till helgen... Lagomt avis. Men snart ska jag väl få mig iväg också.

Hahaha, idag hände en ganska rolig sak. Jag tappade bort min västerbottensring. Kunde jävlar inte hitta den någonstans... Sökte överallt, och städade hela lägenheten...Just när jag håller på att bryta ihop så trillar den ut ur bh:n? WTF? Inte fan hade jag då lagt den där...






vill bara bort från mina jävlar tankar, så jävla trött på hjärtat som bankar
vill bara lägga mig ner, vakna i en annan tid
känner mig svag, tror inte benen mig bär
men jag ska försöka igen, jag har inte gett mig än
jag ska ta mig i kragen, om du lovar att du hjälper mig sen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på älsklings flickan

DU klarar det här, bara du tror på dig själv.

Dina broar har inte brunnit än !

DU ska just bygga dem, och bygg dem smart så de bär dig över till de paradise du kommer att upptäcka!



2010-07-21 @ 04:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0