And you are the only exception

L O V E att det ska vara dåligt väder, äntligen! Då behöver man inte ens ha lite dåligt samvete över att gömma sig inne bakom gardinerna. Fast yr.no har ju haft fel tidigare, men det ser ju lovande ut iaf:)
Ska internetshoppa å sånna roliga grejer imorgon. Kanske ta lite foton med min underbart, underbara, underbaraste nya kamera!!!! En nikon d3000 vart det tillslut. KUUUUL

Ikväll for jag till Lina å pratade lite och såg film. Sen strax efter 22.00 trodde jag att jag skulle somna så då gick jag hem. Åt en wienerbröd och gick sen å la mig i sängen å såg lite californication. Som ni ser har jag fortfarande inte somnat, även om jag är hur jävla trött som helst. Jobbigt läge. Ont i huvudet har jag också.

Hade jag inte haft ont i huvudet hade jag nog städat mitt rum, hehe. Perfekt natt för lite städning, mohihi.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0