Du finns inte i drömmen

sådärja! Äntligen hemma. Vart att vara på brännan ett tag, sen for vi till Lovve:). ännu lite senare vart det olles å nu kände jag att det var dax att gå hem så jag orkar upp imorgon (vuxenpoäng?). 7.00 ska jag ställa väckarn på och om jag känner mig själv rätt så lär det ta en timma minst innan jag somnar... Det suger att man inte kan köpa nå bra sömntabletter på appo. Jag har ingen lust att gå till någon jävla doktor och öppna upp mitt liv.. glöm. Då lever jag hellre med lite lätta sömnproblem ;) vet ju vad som hjälper i slutändan..;)

Halken imorgon!!!! Alla på olles sa att det var hur kul som helst och att jag inte skulle vara nervös, men inte fan hjälpte det.. Göras ska det ju ändå så det är bara jag far dit å fixar det här nu!!!! GODNATT





"..vem som torska och vem som vann.
Men inte i detta fall nej,
våra vänskaps band har färdats över hav,land och berg
för även om hon släppt min hand är min hamn en djävuls famn,
tills dagen jag då signar ut och lämnar allt å längre fram."

Kommentarer
Postat av: jes



"..vem som torska och vem som vann.

Men inte i detta fall nej,

våra vänskaps band har färdats över hav,land och berg

för även om hon släppt min hand är min hamn en djävuls famn,

tills dagen jag då signar ut och lämnar allt å längre fram."



jag saknar dig,

2010-06-10 @ 01:58:07
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0