Everybody just cryin', don't cry, no

Klev upp kvart över 10 i morse och väntade på att hanna skulle vakna eftersom vi skulle ner och fixa pass före vi skulle till boviken. De andra skulle vara där 11 så vi hade lite brottom. 12.00 fick jag nog och ringde henne.. Då hade hennes pappa visst missat att väcka henne.. hallå där hanna, du är snart 18 år, börja ta lite ansvar ;)

Så det vart då varken pass eller boviken för mig idag. Har min telefon hos hanna så jag har tänkt fara och hämta den nu, sen blir det väl att ta en dusch å städa lite här hemma. Då blir mamma glad.
Ikväll snackade Evy om olles så vi får väl se=D


Den här gullan spydde på golvet imorse dessutom. Mysigt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0