I wish I was special

jag å evy har det bara finemang här i umeå! Igår var det party för fulla muggar och det var den galnaste kväll jag varit med om på jävligt länge,HAHAH... Alldelens för galet för att skriva på bloggen. Men kul var det!

Idag har vi suttit på Mia's i typ 5 timmar å ätit å haft det bra, sen har Evy städat läggan och jag har suttit här och latat mig vid datorn.. Snäll poolare (H)
Ikväll är det inget speciellt som händer. Måste gå till ica för dom har dragit 100 kr extra från mitt konto så jag har inga busspengar hem.. Dom jävlarna..

Snart ska pizzan in i ugnen, MUMMS. SEE YOU

I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I want you to notice
When I'm not around
You're so fucking special
I wish I was special

Kommentarer
Postat av: Lovisa

vilka har dragit mer pengar?? :O

2010-06-13 @ 23:39:40
URL: http://lovizakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0