I'm here to shake this world

sitter här och försöker räkna hur många timmar har sovit inatt, men kommer inte fram till något svar. HAHA. Har absolut ingen aning om när jag gick och la mig och har ingen aning om när jag vaknade. Många timmar känns det som att det varit iaf

idag har jag inte gjort ett skit. gick på jakt efter småpengar i hela huset å fick tillslut ihop 24 spänn så då sprang jag ner på karra och köpte en dosa. sen landade jag i soffan och dog där en liten stund. nu har jag just startat en tvätt och städat ihop lite på mitt rum.

Fick nyss damp på fucking swedbank.... hatar internetbanken då den inte gör som jag vill.. hoppas den slutar krångla tills imorgon för då måste jag ha pengar. jag å hanna skulle nog köpa ett flak och jag ska på nocks och se kultiration plus att jag är skyldig bacon 50 spänn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0