I'm in heaven, I'm a God

HAHA jag trodde klockan var 16.03 då jag vaknade fick värdens chock. Märkte sen att den bara var 10.03 ;). Igår va vi först hos Lovisa å spelade nå spel som jag ägde alla i (eller ...). Sen sprang vi till olles typ 3 minuter i 10 för att gå in gratis och det gjorde vi också :). Sen gick några av oss vidare till nocks och såg lite kultiration. Nice nice! Sen vart det en sväng förbi frasses å sen gick jag å lina hem

En annan sak som slog mig då jag vaknade var att då jag gick och kollade mig i spegeln så såg mitt hår nyfixat ut! HAHA, var fan längesen jag tyckte att mitt hår var snyggt, men nu är det de iaf.. Fårse hur länge morgonfrillan håller i sig!

snart ska jag å pappa fara å inhandla lite tacos grejer! innan fotbollskalaset ikväll så ska vi ett par stycken käka här som inte orkade fara till fältet och äta ! Det blir nog nice pice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0