It is cool, I feel alive

hejsan!

Klev upp jättetidigt imorse. typ 8.30 fastän jag inte ska till skolan förän 11.30. Don't know why. Är rätt hyffsat trött nu så får väl se om jag pallar kvällen ;). Mamma fyller år idag så vi ska ha middag här hemma ikväll. Sen ska jag, Lovisa, Tusse (?) vem vet vilka vi blir, gå på olles :). Sen ännu lite senare ska jag å Nina på Nocks å se kultiration!1!!!!!

Efter att jag varit på skolan så ska jag ner på banken å överföra massa peningar till mitt konto och he in studiebidraget. å sen ska jag å hanna hämta våra öl å sen måste jag snabba mig hem och skala 30 potatisar som jag lovat och klippa gräset. love_life </3


Sten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0