keep it to yourself

hallå!

igår så var vi först och lagade middag och käkade hos mig. Det var jag, hanna, lovisa, norsken, lina, tusse och ludde:). Sen fick vi skjuts till tim åsså följdes vi med tim och sofia till sportfältet där vi spelade lite brännboll och fotboll. Åsså fick jag en sen födelsedagspresent av lovisa och simon, en kvarting. Tack så hemskt mycket gullepluttisar!♥

Sen lite senare när jag höll på förfrysa hela kroppen (typ) så skjutsade anna in oss till stan och då gick vi på olles. Satan vad folk det var! . Sen gick vi på frasses å sen delade vi på oss åsså for jag å nina hem till henne och åt ostmackor och såg click. Resten av folket for hem till evy :)

pappa kom och hämtade mig hos nina för ett tag sen och bjöd mig på en hamburgare, tack papi ♥ å nu ska jag nog ta mig ett bad sen söndagsmys med chips å cola! hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0