lördag

idag var vi på leos lekland. hyrde hela skiten på kvällen å alla blev cirkus 5 år gamla igen. SKITKUL!!!
sen for vi hem, trötta som as. Var fett sugen på en chipspåse men hade inga pengar på kontot. Så jag for hem, överförde lite pengar. Tjatade sen med mig hanna på statoil och sen for vi hem till mig och såg glasblåsarns barn. Sofia joinade också:) Glasblåsarns barn kan vara en av de hemskaste barnfilmer som finns (?). Den var svinläskig då jag var liten å minst lika hemskt nu...

Höll på att börja grina innan jag köpte chipspåsen och nu är tårarna påväg tillbaka igen.. Jag har glömt min ljudsladd till datorn i tv;n där nere... Lever inte ett lätt liv.

Behöver duscha känner jag dessutom. Inte imorgon, utan NU... Dusch>hämta sladden>se film>sova. GOD natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0