Man blev som man vart när man inte blev som man skulle

hejsan!!
Varken jag eller hanna kunde sova inatt så runt 7 for jag å hämtade henne åsså for vi å köpte kaffe och cigg på statoil. Sen for vi hem till hanna å kollade gamla foton osv. Sen fick jag ärva ett antal jättefina kläder av henne eftersom hon rensat ur sin garderob. TY TY !

Nu skulle hon till jokkmokk så jag fick lov att dra mig hem. Jättetrött är jag. Eller nått. Känner att det är bäst jag håller mig vaken tills ikväll för annars lär jag väl aldrig somna inatt heller. Ovärt, ja..
Kanske borde jag lägga mig ute i solen som jag hade tänkt, men det är så skönt här inne med både dator och högtalare ♥

sola lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0