my money comes and goes

Åhgdfdgfgk, jag vill inte ens ha sommarlov. Finns inget vettigt att göra. Det enda som finns att göra är att sova, supa, chilla, krogen, bakfylla, sova 24 h i sträck. Sen börjar allt om igen tills man har slut pengar, då börjar de flesta jobba utom jag som inte har nått jävla sommarjobb. Mmmmmmmmmm......... Skulle döda för ett jobb..................

Men imorgon blir det iaf kul. Riktigt kul


She moved her head
a little down on the bed
until it rested softly on his knee.
And there she dropped her smile
and there she sighed awhile,
and told him all the sadness
of those years that numbered three.
Well you know I think my fate's belated
because of all the hours I waited
for the day when I'd no longer cry.
I get myself to work by eight
but oh, was I born too late,
and do you think I'll fail
at every single thing I try?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0