Pretty Handsome Awkward

År 2009 så...
Vilken klass gick du i - 1an
Vad hade du för hårfärg - Många färger: Rött, brunt med några ljusa slingor, svart, brunt
Hur lång var du - 1.60 i guess
Vem var du kär i - ingen alls!
Hade du någon pojk/flickvän - nej!
Vad brukade du göra på fritiden - Minns typ inte.. Antar samma som nu?
Vilka umgicks du med - Ungefär samma som nu:)
Har du förändrats - har jag säkert

Nu:
Vilken klass går du i - 2an
Vad har du för hårfärg - Brunt
Hur lång är du? - 1.60
Vem är du kär i - min kissemissemjao
Har du nån pojk/flickvän - nejj
Vad brukar du göra på fritiden - Mysa med alla mina djur å umgås
Vilka umgås du med - Hatar då man ska skriva upp sånt åsså råkar man glömma någon, så vi skippar den!
Hur ser du ut - Som en cissi

Har du:
Kysst någon - jodå
Sovit brevid någon med samma kön - Jo
Sovit brevid någon med motsatt kön - Jo
Slagit ner någon - nee
Ljugit för en bra vän -  isåfall en vit lögn
Svikit någon - har jag säkert, men inte med flit!

Vem:
Skrev du senast till på msn - Moa
Kramade du senast - Dont know
Sov du hos senast - hanna
Ringde dig senast - hanna

Vad:
Drack du senast - saft
Köpte du senast - en glass
Gjorde du igår - gjorde halken och var ute hos shanti
Ska du göra imorn - ska nog till evy i umeå om jag är frisk!:D
Vill du göra just nu - bli frisk!
Åt du senast - en macka
Är närmast dig som är rosa - en tändare

Kärlek:
Är du kär just nu - nee
Har du sårat någon så den började gråta - jaa
Har någon sårat dig så du börjat gråta - ja

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra - jaa!
Du har gjort något som du har lovat dig själv att inte göra - yes!1
Du har smygit ut utan lov - haha jo, klart!
Du har ljugit för dina föräldrar om vart du är - japp!
Du har en hemlighet som ingen vet om - jaoja
Du har fuskat i ett spel - hehehehehe nee( eller?)
Du har struntat i ett prov - eh ja

Dåliga Tider:
Du har druckit alkohol - jo
Du har sovit en hel dag utan att behövt det - jjoo
Du har vaknat gråtande - joo, det är skumt
Du har somnat gråtande - joo



Snart ska jag å hanna ut på party, vet inte om jag pallar det egentligen men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0