That's alright because I like the way it hurts

HELO!

Har suttit och dunkat musik och kladdat med pennorna hela dagen. Har inte ens haft tid att äta. Har till och med dissat pizzan som restan av familjen sitter och käkar. Oh oh..
Kan upplysa världen om att det är midsommar imorgon om det var någon som missat det. Jag höll själv på att missa det om jag inte hade fått ett sms av Petter att jag var välkommen till hans stuga på midsommar, hehe..
Det ska bli kul. Fastän jag kanske hellre i nuet känner att gosa med kisse och bobo i soffan hela helgen skulle sitta rätt fint det med. Finns inget bättre än att dega i soffan ibland. Hoppas taggen på party vaknar snart!! Men jag har ju ett ex antal timmar kvar så jag kan nog vara lugn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0