the message

HAHA ojdå..

gick just ner och skulle göra lite sodastream.. Sen hörde jag att syrran och hennes kompisar var inne i vardagsrummet så jag tänkte gå in å jävlas med henne å hennes småtjejer. Nyduschad och med min superstora svarta t-shirt öppnar jag dörren å ser bacon, en till tjej och bara massa smågrabbar i soffan. Ångrade mig ganska fort att jag öppnade dörren. Tror inte erika kommer vara glad på mig imorgon, hehehehehe...

Snart har woodstock diaries laddat klart så då har jag lite tidsfördriv! hann se lite på 2an för nån dag sen så jag var tvungen att tanka resten :)




Följ med mig hem
Om du är osäker, så var osäker med mig
Bortglömda känslor, raderade tankar
Nu minns jag igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0