ThroWbaCk thursday

Godkväll!
Idag ligger jag på plus både hos mormor och hos mamma å pappa, hehe ;). När jag vaknade for jag ut till stugan och hjälpte mormor att torka alla bestick och fixa i stor-frysen å lite andra smågrejer som hon inte klarade själv. Sen for jag å mamma ut till Shanti och fixade henne. Sen for vi hem och då fick jag ett städryck å plockade undan i köket. Efter de städrycket fick jag ett till och fortsatte i mitt rum. Städade först garderoben, sorterad sen tvätten, vädrade täcke och kuddar, bytte sängkläder, städade upp mitt sminkbord och stoppade allt i små lådor, städade upp mitt skrivbord och nattduksbord, dammtorkade ALLT, dammsög och skurade golvet osv!!!! De ni. Det kallar jag städryck. 2 timmar senare så blänkte allt i mitt rum. Skittrevligt =D

Sen dog jag i soffan och såg lyxfällan. Så jävla sjukt att man kan ens kan sätta sig i så stora skulder. Ganska kul att se på ändå, hehe. Sen började morden i midsomer, så jag å mamma såg det och pappa for å köpte oss lite candy för vi hade varit så duktiga♥

Nä nu ska jag ladda hem nån grym film och bara må gött tills jag somnar. Imorgon ska det vara sol har jag hört så ska upp tidigt och steka på altanen! PEACE

hur bra ?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

guuuu så duktig cissi!! :)

kom och städa hos mig?????

2010-06-24 @ 06:28:41
URL: http://lovizakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0