Salt i mina sår

Tjabbatjena

Efter skolan gick jag till Sofia och hämtade min klänning och pratade lite med henne. Klänningen passade just och pass men jag ska fundera ett tag åse om jag kanske ska sälja iväg den ändå och köpa någon som sitter som smäck. Sen gick jag vidare till Farmor och Farfar och käkade middag, drack kaffe och snacka lite skit. Efter det gick jag hem och jag har nu just landat i min säng. Är svintrött.

Det var fan jobbigt att gå så långt i denhär snöstormen;). Ikväll får vi väl se vad som händer. Ska iaf peggla lite nu, börjar vara några dagar sen, hehe.
Tror jag har utvecklat något slags beroende........

Raderade just allt på min dator. Alla bilder, alla filmer och massa annan skit. Är så jävla less på att allt laggar ihop hela tiden. Kommer förmodligen ångra mig som fan imorgon...


"Stenar i magen,
Salt i mina sår.
Misstro mig inget,
då är det lätt att jag går"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0