Turbulence

Vad heter du? Cecilia
Vad kallas du? Cissi är det väl oftast
Varför? Folk är väl för lata för att säga cecilia (?)
Vad har du gjort idag? Inte mkt, haft ont i magen
Vad ska du göra idag? Försöka få mig upp å gå till skolan, men tror inte det kommer hända
Vad vill du helst ha nu? mindre ont i magen!!!
Var är du nu? Hemma
Saknar du någon just nu? klart jag gör
Röker du? ibland
När fick du senast en present? dont know
Längtar du till nästa födelsedag? kan man väl säga, ja!!
Vem pratade du med senast? sofia
Vad pratade ni om? Hon ringde då jag låg och sov så det blev ett kort samtal :]
Vad gör du just nu? Fyller i den här listan
Är du pinsam på fyllan? vem är inte ;)
Är du blyg? ibland
Vilken tid gick du upp idag? har varit vaken fram och tillbaka sen 04.00
När kräktes du senast? minns int. Tror att den dagen kan bli idag, haha.
Vilken låt lyssnade du på senast? Neva Knew - Turbulence
Har du sovit i din egen säng i natt? sir yes sir
Har någon annan sovit i den säng i natt? min kissekatt
Har du glasögon? jao, men jag har suttit sönder dom.. hehe
Bor du i Stockholm, Göteborg eller Malmö? nej
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nejj
Är du homosexuell? Nejj
Vad tycker du är äckligt? jadu. jag blir äcklad av elaka människor
Vad såg du senast på tv? minns int
Vem fick du SMS ifrån senast? sofia
Vad har du för intressen? äventyr!!!!!!!!!
Har du DVDspelare? Nej
Stora hundar eller chihuahuaer? vet inte :) mitt emellan?
Har du ett gott bordskick? oftast....... :)
Vad gör det ondast just nu? hjärtat (?) och magen
Vilka färger på kläder undviker du? vet int, rosa typ
Vem är den snyggaste du sett idag? har inte sett någon så jadu.
Vad spanar du in först på en kille/tjej? olika. Typ helheten : )
Använder du tandtråd? ibland
Hur många har du varit olyckligt kär i? Ingen skulle jag nog säga
Vilket år i ditt liv har varit bäst? Väntar fortfarande på mitt bästa ;)
Vad köpte du senast? Minns int
Brukar du komma i tid? Näe verkligen inte
Hur känner du dig nu? Dålig
Vanligaste färgen på dina kläder? tråkigt nog svart tror jag:)
Kan du laga mat? Ja jag kan ju typ det:)
Vad pluggar du? Gymnasiet på thorre!
Är du aktiv i skolan? Kan diskuteras
Hade du en bra kväll igår? Jaa, somna typ 21-22.00 så det var nice
Har du någonsin haft ett jobb? yesbox



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0