2400 pers kan fan inte ha fel!


DET JAG SÄGER! 2400 PERSONER KAN INTE HA FEL OCH GOOGLE LJUGER ALDRIG! Det heter tullipan=)

Hehe, hade lite att göra.. märks? ne..
sen gjorde det de ;DDdDdDdD (det kommer bli den nya;pPpPpPPPpp)

Förutom att vara megarastlös en fredag så ser jag på discovery world, Egyptens 10 största mysterier, väldigt intressant faktiskt. Åsså har jag bakat muffinsar, dom ser mega goda ut. Synd bara att jag käkat för mycket smet och druckit för mycket kaffe för att orka äta dom:). Tror nog att resterande medlemmar i familjen Edman/Boman kan tänka sig att äta upp 1 eller 5 var så jag är inte orolig.'

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske plugga lite (hör å häpna) sen tror jag att jag å soffleboggle skulle göra nått. Nä nu är jag för upptagen med att va rastlös såååå, see you guys




*soffleboggle ;. En eller ett sofia k;Kempis;kempalainen;kempainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0