All The Wicked Deeds That Done You Know U Gat To Payy Ayy...

holla!

Imorse kom sofia till mig, då hade jag gjort kycklingsallad så vi satte oss och åt. Sen gick vi ner på Kanel och tog en kaffe, och strax efter det tog vi bussen till stallet. Vi for hem kanske vid 5 och på vägen hem så kunde vi inte motså lukten då vi gick förbi Viking så vi gick in och delade på en pizza. Fan vad gött. Sen dess har jag legat som en klump i sängen förutom de minuter jag gick ner och gav nina en tungpiercing-kula. Är helt jävla död.

Ska se vampire diaries, sen blir det nog en tidig kväll. Kan behöva en lång natt. Träningsvärken kommer inte vara nådig imorgon. Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0