be free

Vart så sjuk jävla sugen på att skaffa dreads igår. Har funderat på det rätt länge nu faktiskt, men det skulle vara så typiskt mig att ångra mig.. Kollade lite om sånna där syntetdreads å det kostar typ ca. 800-1000 kr bara att köpa dreadsen. Det är kraftigt mycket i min arbetslösa dag så får väl se hur jag ska göra, kanske bli riktiga ändå :)

Tror jag ska gå upp ur sängen snart och laga nått gott att äta :)

DAGENS VILL HA:DREADS
DAGENS KLÄDSEL: mjukisar och linne
DAGENS SMINK: inget
DAGENS FRISYR: morgonfrilla
DAGENS HÄNDELSE: vette tusan
DAGENS LÅT: Ras Zacharri - When Jah Wrath
DAGENS PLANER: Kanske åka ut till hästarna och städa mitt rum i think
DAGENS SAKNAD: det är många
DAGENS DUMMASTE: vet inte
DAGENS SJUKA: lite förkyld
DAGENS DROG: snus 
DAGENS ROLIGASTE: har inte hänt så mycket kul än :)
DAGENS FAVORIT: kissemjaouie
DAGENS KÖP: svårt att handla utan pengar..
DAGENS GODIS: åh hoppas vi har nått godis hemma
DAGENS HUMÖR: trött
DAGENS ORD: fjnjsefnsj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0