every living thing

Kom just på vad jag vill göra för tattoo! Jag vill göra 4 röda blommor och en svart/mörk blom som växer på en gren på armen... Fy vad fult det lät.. men det skulle vara awesome! Men så länge jag inte har något jobb så får jag väl lägga sånt på hyllan.

Har börjat snickra ihop ett cv så jag ska springa runt på stan och utanför stan å söka jobb överallt. Skulle suga balle att vara utan jobb i sommar. Har sparat 1000 kr och med det kommer man fan inte långt ;) Äsch, känns alltid såhär innan sommaren, sen löser det sig alltid. Har då gjort det hittills. Skulle inte förvåna mig om det är nu när jag behöver pengar som mest som allt ska skita sig.
Sen så fyller jag ju faktiskt år snart. Hoppas på någon liten slant där :]

Å imorgon har vi matte B nationella. OH HAPPY DAY. Har typ fått göra omprov på varje matteprov hittills. Känns mycket lovande. Minns inte ens senaste mattelektionen jag var på. Illa. På något vis brukar man ändå kunna lista ut talen även om man inte gör det på de sätt som det står i boken, så jag håller tummarna att jag ska ha samma flyt som alla andra år!:)

Nu ska jag se veckans film på tti. Tror den hette What doesn't kill you. Förmodligen kass film som alla andra veckans. Sen blir det väl att försöka sova. Nationella börjar ju 8.30 imorgon tror jag så det är bara att he sig upp! Godnajti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0