Idag är inte min dag

Jag blir så irriterad när man säger att man vill vara ifred och ändå kommer personer och ska prata med en om helt värdelösa saker. När man vill vara ifred är det väl för i helvette av en anledning och då får man fan skylla sig själv om man ändå ska envisas med att ställa dumma jävla frågor.

Hoppas imorgon blir en bättre dag annars stannar jag inne och gömmer mig under sängen tills den där äckliga känslan har gått ur kroppen..

Försov mig imorse, for till skolan, då började helvetet där. Kom hem sen dess har jag legat i sängen helt död. Ska se cougar town nu, sen femte säsongen weeds som jag av någon outgrundlig anledning glömt bort att se(?). NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0