in the dirt and in my soil they said they planted seeds of joy

Godmorgon!
Vaknade 07.45 och cyklade direkt ner till Staans för en jävla helvetes satans körlektion. Trött som ett lik fick jag mig ner iaf. Hade inte min vanliga körlärare men vi kom på sen att han haft mig på loftet så vi kände ju faktiskt varandra sen tidigare (mitt ansiktsminne är skrämmande galet dåligt). AJa. När vi var påväg att köra tillbaka till körskolan så sa han till mig:" oh shit, nu höll du på att tappa telefonen." Så jag stoppade den i fickan tror jag. Men tydligen inte eftersom den inte var med mig då jag skulle fara hem och jag kan ju som bara ha glömt den i bilen. Märkte det när jag kommit till gångtunneln men var för trött för att orka vända om och hämta den. Bara att hoppas att den är kvar där nästa gång jag ska dit, för jag orkar verkligen inte gå dit och hämta den tragiskt nog...

När jag kom hem runt 9.00 så gjorde jag kaffe men var för trött för att orka hålla i kaffekoppen så jag deckade i sängen och vaknade upp igen för ett litet tag sen. Sliten lirare.

Nått annat som var lite kul va att jag hade vällt ut en liten glasskål i sömnen som hade gått sönder precis vid mitt huvud. Brukar man inte vakna av sånt?. Iaf så låg det glassplitter och lite chips på golvet som hade varit i skålen. Orkade inte göra någonting åt saken så tidigt på morgon så jag sprang och borstade tänderna, och när jag kom tillbaka till mitt rum hade nått djur ätit upp alla chipsrester. Hoppas för allt i hela världen att tea eller katten inte fått i sig nått glas... Det skulle vara som pricken över I:et en underbar otursdag som denna.

NU ÄR DET ALLTSÅ MITT HEMNUMMER MAN FÅR RINGA TILL, TILLS JAG ORKAT GÅ OCH HÄMTA TELEN!=)


in the dirt and in my soil they said they planted seeds of joy
i was unholy born in sin so they fed me words of lead within
i looked down on myself in shame left with the blame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0