Jag vill inte vara med

Jag vill inte följa med dit alla är påväg. Jag orkar inte med allt tjaffs mellan alla hela tiden, där passar fan inte jag in. Har aldrig varit en sån å har absolut inga planer på att bli en sån. Man blir ju trött av att gå och vara sur hela tiden. Varför inte bara öppna ögonen, beté sig som en männsika och lösa problemen istället? Visst är jag smartypants idag ;)?

Har legat och stekt på altanen hela dagen och nu börjar en liten huvudvärk komma smygande så jag tror jag ska chilla med solandet ett tag.
Dagens fail måste ju iaf ha varit att jag klämde långfingret och pekfingret i ett sånt där uppfällbart litet bord, men en cementplatta på. De gjorde ganska ont å mina fingrar ser inte riktigt ut som dom ska. Får väl se hur det löser sig.

Vädret gillas iaf i mängder och jag tackar pappa för att han byggde en inglasad altan och en utan inglasning dagar som denna. Fan så skönt. Först ligger man ute och steker på den utan glas å när det blir för varmt så sätter man sig i den inglasade i skuggan :D Tror jag ska sitta kvar här tills det blir kallt, dvs. aldrig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0